logo

Van donderdag 5 november 2020 om 23:59 tot vrijdag 6 november 2020, 07:00 uur werkt KPN aan het netwerk. De werkzaamheden worden uitgevoerd in verband met migratiewerkzaamheden in een centrale van KPN. Tijdens deze werkzaamheden kan het zijn dat de vaste verbinding voor maximaal 420 minuten wordt onderbroken.

Hierdoor kan het zijn dat onze hosting tussen deze tijden mogelijk minder goed bereikbaar is.

Onze excuses voor het ongemak

Dinsdagavond 7 april 2020 staan er werkzaamheden gepland aan ons hosting platform. Hierdoor kan het zijn dat hosting 2 voor kortere periodes niet bereikbaar is. Indien u geen verbinding kan krijgen probeer het dan later nogmaals.

Ook in deze tijd staan de medewerkers van Xylem Benelux voor u klaar, vanuit kantoor en huis. Als u ons nodig heeft, zijn wij zoals altijd bereikbaar via de onderstaande algemene contactgegevens: 🇳🇱: +31 78 654 84 00 – Ook onze storingsdienst blijft buiten kantoortijden bereikbaar via dit algemene nummer – kies voor optie 1. 🇧🇪: +32 2 720 90 10

Zie ook onze Linkedin pagina:

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6646042876792967168 

Handige links

Extra informatie