Wegens het updaten van onze tweede hosting naar de nieuwe Aquaview X omgeving is het mogelijk dat u problemen ondervind bij het inloggen.
Wij hopen dit zo spoedig mogelijk te hebben verholpen.
Bij vragen of opmerkingen kunt u per e-mail of telefonisch contact opnemen met onze helpdesk.
Vanwege een hardware probleem bij KPN wordt het verkeer van APN m2m.services niet goed gerouteerd naar ons datacentrum. Hierdoor is het voor deze simkaarten niet mogelijk een data verbining op te zetten.
Wat de preciese oorzaak van deze outage is geweest wordt nog onderzocht door KPN.
Resolved | 2020-11-19 20:30:00 CET
De routering is hersteld
Investigating | 2020-11-19 17:15:05 CEVan donderdag 5 november 2020 om 23:59 tot vrijdag 6 november 2020, 07:00 uur werkt KPN aan het netwerk. De werkzaamheden worden uitgevoerd in verband met migratiewerkzaamheden in een centrale van KPN. Tijdens deze werkzaamheden kan het zijn dat de vaste verbinding voor maximaal 420 minuten wordt onderbroken.
Hierdoor kan het zijn dat onze hosting tussen deze tijden mogelijk minder goed bereikbaar is.
Onze excuses voor het ongemak
Handige links
Extra informatie